Logo
با ما تماس بگیرید 035-35247570
فارسی فارسی ENG English
اخبار و رویدادها
۱۰ دی, ۱۴۰۲نویسنده: فاطمه پیرزادی

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک، ماشین آلات، مواد اولیه، فناوری‌های نوین، در صنعت کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته به مدت چهار روز در تاریخ هفتم الی دهم آذرماه 1402با حضور مسوولان در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد برگزار شد.

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کاشی و سرامیک، ماشین آلات، مواد اولیه، فناوری‌های نوین، در صنعت کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی و صنایع وابسته به مدت چهار روز در تاریخ هفتم الی دهم آذرماه 1402 با حضور مسئولان در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد برگزار شد. این نمایشگاه در سه سالن به وسعت ۱۲ هزار متر مربع دایر شده و بیش از 130 شرکت معتبر در آن حضور داشتند؛ شرکت کنندگان از کشورهای هند، اسپانیا، ایتالیا،ترکیه و البته چین و همچنین از استان‌های یزد، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و … جدیدترین فناوری‌های خود را در حوزه‌های کاشی، سرامیک، چینی بهداشتی، ماشین‌آلات و مواد اولیه، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته، عرضه نمودند. 

شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا نیز امسال هم با جمعی از مدیران و متخصصان در زمینه‌ی روانکارهای صنعتی (روغن و گریس) در سالن A این نمایشگاه حضوری موثر داشته و به صورت تخصصی در این زمینه، مشاوره‌های فنی و جلسات فنی را برگزار نموده است. در این نمایشگاه بیش از 100 جلسه‌ی فنی و مشاوره‌ی تخصصی، در زمینه‌ی روانکاری توسط مدیران و متخصصان مجموعه برگزار شد. شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا امیدوار است بتواند قدمی هرچند کوچک در مسیر گسترش دانش روانکاری بردارد. در ادامه چند تصویر از آنچه در پانزدهمین نمایشگاه کاشی و سرامیک یزد رخ داد را مشاهده میفرمایید.

جهت مشاهده گزارش کامل ویدئویی این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاکنون دیدگاهی در این مطلب ارسال نشده!