Logo
با ما تماس بگیرید 035-35247570
فارسی فارسی ENG English

تماس با ما


آدرس شرکت ایران - یزد - بلوار جمهوری -کوچه زرین- ساختمان زرین- طبقه3- واحد5

شماره تلفن 035-35247570

مدیر فروش 09140889800

فکس 035-91097570

ایمیل prgkmarketing@gmail.com

تماس از طریق فرم

پرسش های پرتکرار

دلیل اختلاف قیمت محصولات شما با برندهای داخلی چیست ؟

در ابتدای امر باید اشاره کنیم که به ازای دریافت هر محصول باکیفیتی باید هزینه‌ای را متحمل شوید در واقع شما با پرداخت هزینه‌ای ناچیز (در برابر هزینه‌های کلان تعمیرات دستگاه‌ها) از خسارت‌های جبران ناپذیری جلوگیری کرده و برای خود زمان بیشتر، تولید بیشتر و در نتیجه سود بیشتر به ارمغان آورده اید. لازم به ذکر است که این اختلاف قیمت به علت تامین مواد اولیه وارداتی باکیفیت و بعضا نوسانات ارز می‌باشد.

چرا برندهای داخلی را برای بازاریابی و فروش انتخاب نکردید؟

شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا به علت اینکه جای خالی یک محصول باکیفیت و خاص در صنایع بالادستی بسیار خالی بود اقدام به تاسیس شرکت نموده و محصولات با کیفیت آلمانی برند Lubchemicals را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

چه ضمانتی برای ماندگاری شما و تامین بلند مدت محصولاتتان وجود دارد؟

تولیدکنندگان روغن بیشتر به فکر فروش محصولات خود هستند و هیچ‌گونه تلاشی در رابطه با آموزش، چگونگی انتخاب درست روان‌کننده، کاربرد آن و نگهداری و تعمیرات ندارند… ما با داشتن کارشناسانی متخصص و فنی این ضمانت را به شما می‌دهیم که در صورت بروز هرگونه مشکل و سوال در کنار شما خواهیم بود. بعلاوه با تاسیس شرکت دانش بنیان با نام پترو پایا پارس وستا در تلاش هستیم تا دانش خود را گسترش داده و بتوانیم در زمینه‌ی روانکاری پیشرو باشیم. همچنین با خرید زمین در منطقه‌ی اقتصادی ویژه یزد، در صدد ساخت کارخانه‌ی تولیدی و ورود به زمینه‌ی تولید می‌باشیم. تمامی این موارد بیانگر آن است که این مجموعه در صدد رشد و بقا می‌باشد .

با وجود تحریم‌ها چطور قادر هستید محصولات آلمانی تامین کنید؟

در مواردی که ممنوعیت واردات رخ می‌دهد، شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا مواد اولیه باکیفیت را وارد کرده و در شرکت‌های همکار فرآیند بلندینگ را صورت می‌دهد و در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

چه تضمینی برای کیفیت محصولات وجود دارد ؟

سابقه‌ی کاری و همکاری شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا با شرکت‌های مختلف و مطرح در زمینه‌های مختلف همانند (کاشی و سرامیک، کاغد سازی، صنایع فولاد ، معادن و … ) گویای ضمانت بالای محصولات ما می‌باشد . شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا با توزیع محصولات برند آلمانی Lubchemicals تهیه شده از از باکیفیت‌ترین روغن پایه‌ها و همچنین از باکیفیت‌ترین مواد افزودنی، در تلاش است تا بهترین کیفیت را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد. شما می‌توانید با مراجعه به انتهای صفحه‌ی اصلی برخی از مشتریان ما را مشاهده بفرمایید.